Thursday, December 1, 2011

:: Penghargaan buat BicaraSamaAwan ::

Sewaktu mula menulis di blog dulu aku banyak menulis tentang RASA. Setiap apa jua yang menjentik hati aku lukiskan di atas blog ini. Sepanjang menulis sebenarnya, aku sedang berkongsi RASA dengan seorang teman. Teman maya kata orang.

Tulisannya begitu sebati dalam diri. Serasi dalam berkongsi.Tanpa dirancang kami mula bertukar-tukar rasa sehinggalah terciptanya pertemuan. Pertemuan demi pertemuan kami menjadi teman rapat. Berkongsi banyak cerita dunia (mengalahkan pemimpin negara pulak.. hihi..). Dia hebat dikurniakan banyak kelebihan walaupun orangnya bersifat rendah diri. Sentiasa menganggap dirinya SENDIRI.

Tapi kini tidak lagi, dia punya teman maya yang ramai untuk sentiasa berkongsi rasa dan cerita. Kini, setelah melalui banyak cabaran dan suka duka sebagai manusia dia kini mampu tersenyum tiap kali menjengah ke blog sendiri dan membaca setiap komen dari teman-teman yang menyukai tulisannya.

Syabas sahabat! Kau sebenarnya tidak pernah sendiri dalam menjalani hidup ini. Allah telah menghantar orang-orang yang baik untuk kamu. Semoga kau terus menulis dan menghasilkan buku-buku yang baik.

Nantikan...

No comments: