Sunday, October 3, 2010

:: Selamat meneruskan kehidupan ::


Salam semua,


Sepertimana berlalunya ramadhan, begitu juga berlalunya syawal. Pasti tersimpan terlalu banyak saat-saat manis sepanjang melaluinya. Terlalu lama saya meninggalkan penulisan di blog ini. Saat ingin mula menulis, idea menjadi tepu dan beku seperti ais batu. Selalu terfikir apakah yang ingin dikongsikan bersama pembaca di blog ini.

Ramadhan adalah waktu paling indah dan tenang bagi saya. Walaupun badan keletihan atas tuntutan kerja tapi, kepuasaan sangat dirasai. Masa terlalu singkat. Segalanya terlalu padat sepanjang bulan puasa. Alhamdulillah, syukur pada Allah kesihatan baik diberikan buat saya. Walaupun emak & ayah berada jauh, saya tetap bersyukur atas apa yang saya ada sekarang. Menghargai itu mamberikan saya kepuasaan yang tidak terhingga.

Menyambut syawal di kampung tentunya membawa kebahagian buat semua insan yang masih mempunyai keluarga dan juga ibu/bapa, tidak terkecuali saya. Sekali lagi rasa syukur & menghargai apa yang ada menuntun rasa. Moga setiap masa-masa yang berharga ini akan menjadi penawar dan persedian buat saya menanti kehilangan. Kerana segalanya milik Allah.

Selamat meneruskan kehidupan..

No comments: