Friday, April 22, 2011

:: Cinta itu pergi ::

Aku rela melepaskan cinta itu pergi. Meskipun hati ini sedih & pilu, namun aku tekad meneruskan langkah bersama pengharapan hanya padaNYA.

Cinta itu lahir atas rasa tulus & suci. Cinta itu hadir atas izinNYA. Aku mengharapkan cinta sejati dariNYA. Cinta yang membawa aku hanyut dalam kenikmatan zikir dan tangisan di setiap doa dalam solatku.

Aku yakin Allah Maha Mengetahui dan setiap yang berlaku itu terselitnya hikmah yang kita sendiri tidak tahu. Apa yang penting, jangan putus asa untuk terus berdoa dan mengharapkan yang terbaik untuknya. Aku mengharapkan peluang ini diberikan juga buat dia yang dahagakan petunjuk dari Allah.

InsyaAllah

2 comments:

Unknown said...

Marina.....pasti ada yang lebih baik Allah sediakan untukmu.

CITRAMAYA said...

Terima kasih.. InsyaAllah.