Thursday, April 14, 2011

:: Rasa itu rumit ::


Hari semakin hampir kepada niat yang satu. Perasaan & rasa bercampur. Kadang aku takut benar, ada ketikanya aku tidak sabar. Niat yang satu ini aku pegang. Menjadi kekuatan di masa depan.

Bukan semata-mata untuk menjadi sempurna. Aku mahukan ketenangan.

Rasa itu telah pergi meninggalkan aku keseorangan. Adakala aku sepi, rindu dengan semua rasa itu.

Seharusnya aku menjadi peneman ibu dan penjaga ayah. Kenapa perasaan itu sangat kuat?


Menanti hari-hari depan bersama keyakinan yang ada.

5 comments:

Anonymous said...

Jgn sepi.

Awak nak saya hantar coklat hari2 kat atas table kerja awk?

:D

CITRAMAYA said...

Lepas ni saya x punya table kerja.. :)

Anonymous said...

Saya hantar di hati awak :)

wardah @ fie shah said...

Salam marina, :). Niat yang baik, baiklah jadinya. Insya'Allah.


ps: rindu gila dgn marina & yg lain. ;(

CITRAMAYA said...

Salam Fie,

InsyaAllah niat yang baik pasti hasilnya baik. Kami pun semua rindukan fie. Cuma x berkesempatan nak jmpa. Klau ada masa2 free blehlah kita kluar sama. Lepaskan rindu.. :)