Sunday, August 24, 2008

~Kebahagian itu milikmu~


Selangkah kaki mu menuju bahagia telah kau lalui. Kebahagian yang kau impikan selama ini hampir kau kecapi. Terlalu banyak ranjau luka yang kau redahi sehinggakan kau pernah parah dihambat luka semalam.
Teman ku,
Kau cukup kuat kini untuk melangkah dan menggapai bahagia. Kebahagian itu harus kau nanti dengan penuh kesabaran. Luahan hati mu buat jejaka “pencuri hati” amat menyentuh jiwa. Moga si “pencuri hati” itu bisa mengerti dan berkongsi rasa yang tidak mungkin dapat diluahkan walaupun dengan perkataan dan madahmu yang puitis.
Aku sahabat mu mendoakan segala yang terbaik untukmu. Aku tumpang gembira dan bahagia bersama. Sabarlah dalam menjalani dugaan yang akan datang. Semailah rasa cinta itu bersama.
Pasti kau temui kebahagian..

4 comments:

angah said...

macam ku kenal gambar nie...

tapi siapa nie...

oppp...naib prisiden ku...

tahniah ninie..

Marini Kamal said...

aduhhhh

malu sungguh aku, angah juga melawati blog temanku marina....

buat marina, terima kasih atas doamu dan pastinya aku lebih bahagia dalam menagih kasih bersama sahabat2 karibku.

Anonymous said...

Dia antara srikandi....

moga Nini dan pasangan nya akan berbahagia selamanya.....

jangan sampai lupakan perjuangan sudah.......

Anonymous said...

Dia antara srikandi....

moga Nini dan pasangan nya akan berbahagia selamanya.....

jangan sampai lupakan perjuangan sudah.......

eh..eh..bila nak makan nasi minyak?
kalau boleh dengan lauk pengantin pun aku nak bedal......

NInie !!!
Ayam golek tu !! sebelah untuk Lee yekk...boleh laa....